reklama

Zákon príťažlivosti - podfuk, či skutočnosť?

Zákon príťažlivosti, je údajnou všade prítomnou silou, ktorá prepletá náš každodenný život, či už si to uvedomujeme alebo nie. Myšlienká má tvorivú schopnosť, a náš život nemusí byť len o náhode. Možno je to len hlúposť a s naším životom nemôžme nakladať ako chceme, nakoľko náš osud je už vopred určený, ale čo ak...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Mnoho autorov už opísalo, Onú silu, silu príťažlivosti viacerí si ju uvedomovali už pred stáročiami. Čo je však táto energia, jestvuje vôbec a ak áno čo to pre nás znamená?

Podobné priťahuje podobné - takto by sa dala nazvať idea sily príťažlivosti. Táto sila vzniká v myšlienkovej rovine a prejavuje sa v materiálnom svete. Vedci už dávnejšie zistili, že každá myšlienka je vlastne frekvenciou a je merateľná. Ak teda vieme pomocou frekvencie preniesť obraz či zvuk do našej televízie či rádia, prečo by sme aj impulzy vytvorené našou mysľou nedokázali použiť ako vysielač? Už sa Vám stalo, že ste na niekoho mysleli, a on zavolal alebo ste ho stretli?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako, ale na to? Najprv musíme mať definované, čo vlastne chceme. Určte si len svoj cieľ a nepremýšľajte, či je alebo nie je reálny, ani to ako ho dosiahnete. A teraz druhý bod, cíťte sa ako by ste ho už mali. Zavrite oči a predstavujte si ten pocit, vžite sa do neho. Takýmto spôsobom vysielate veľký impulz, a ak vydržíte vo viere a udržíte tento pocit, Vaša snaha bude korunovaná.

Pozor (!) však na negatívne pocity. Ak ste nahnevaný, či smutný taktiež vysielate signál a ten k Vám pritiahne "podobné". Snažte sa teda myslenie čím skôr obrátiť na pozitívnu myšlienku. Predstavte si niečo pekné alebo si pustite Vašu obľubenú pesničku, hlavne vyžente zlú náladu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nedarí sa Vám? Hovoríte si: "Nechem mať dlhy!" alebo "Nebudem chorý!" či "Nemám..." Odpoveď už možno vidíte aj sami. Samé nie, nechem, nebudem a tak ďalej. Nezabúdajme, že zákon príťažlivosti sa zakladá na sile pozitívneho myslenie a na precítení danej veci v prítomnosti - akoby už bola reálna. Neuvažujme teda čo nechceme ale práve naopak. Napríklad: "Som bohatý!" alebo "Som zdravý!"

Zdá sa Vám, že klamete sami seba? Tak si nájdite vo svojom okolí veci, vďaka ktorým si môžete bez pozastvenia povedať, že ste bohatí - tešte sa z toho čo máte a vysielajte tento impulz ďalej a príťažlivosť k Vám prinesie viac.

Čím viac si budete všímať Vaše myšlienky a budete ich porovnávať s udalosťami okolo Vás tak si uvedomíte, že niečo pravdy na tomto zákone bude. Na záver prikládám moju skúsenosť z 24. novembra 2009:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z postele som vstal, ako sa vraví, ľavou nohou. Nič som však s týmto pocitom nespravil dokonca som ho ešte potvrdil vetou: "Je mi nanič!" A potom sa lavína začala valiť. Stratil som technický preukaz od auta, pes mi roztrhal moju obľúbenú knihu kým som bol nakupovať. Nedošla mi pošta, na základe ktorej som mal získať väčší obnos peňazí, (list sa doslova stratil, nenašli ho ani na pošte, nevrátil sa ani odosielateľovi), a keď som už o tretej popoludní nemohol nikde nájsť potvrdenia zo sociálky a daňového, povedal som si, A DOSŤ! Pustil som si hudbu, uvaril čaj, nasadil som úsmev na tvár a v duchu stále opakoval: "Ďakujem aj za to, viem, že ma to posunie ďalej." Od tejto chvíle sa začala obracať karta. Našiel som "techničák" aj potvrdenia. Podarilo sa mi získať druhý originál strateného listu (ku kolkom som dokonca prišiel zadarmo) a v takomto duchu sa to nieslo do večera.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je teda na zváženie či zákon príťažlivosti je reálny alebo ide len o zhody okolností, ja však vnímam, že niečo na tom bude.

Pavol Rusňák

Pavol Rusňák

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zbožňujem hudbu a knihy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu